Przyciągające wzrok na motoryzacyjnej wystawie Clio RS, zaliczyło swój debiut w charakterystycznym dla Renault Sport żółtym kolorze nadwozia. Auto o bardzo atrakcyjnym designie, od zwykłego Clio różni się ospoilerowaniem, agresywnymi końcówkami rur wydechowych oraz 17 lub 18-calowymi alufelgami o indywidualnym wzorze. W kabinie natomiast znalazły się bardziej wyprofilowane fotele, sportowa kierownica, czy detale nawiązujące do gamy RS.
Poza ciekawą stylistyką, Renault Clio RS to przede wszystkim mocny napęd i dopracowane zawieszenie. Pod maską ulokowano turbodoładowaną jednostką 1.6 litra generującą 200 KM. Zamiast manualnej przekładni, motor współpracuje z 6-biegową, dwusprzęgłową skrzynią EDC.
Klienci będą mogli wybierać spośród dwóch rodzajów zestawienia podwozia. Wariant Sport przeznaczony jest do szybkiej jazdy po ulicach i okazjonalnych wypadów na tor. Z kolei ostrzejsze zawieszenie Cup to typowo wyścigowe twarde nastawy.