Najnowsza generacja Renault Espace okazała się wielkim zaskoczeniem. Do tej pory auto było kojarzone z dużym i rodzinnym VAN-em. Tym razem jednak Francuzi postanowili pójść w zupełenie innym kierunku i stworzyć dużego crossovera. Podniesiono prześwit, dołożono parę nakładek na zderzaki i progi i w ten sposób powstał nowy twór.
Przeczytaj też: TEST Renault Captur 1.5 dCi Intens: francuski mieszczuch na sterydach
Wnętrze zaskakuje nowoczesnością i ekstrawaganckimi liniami. Jest przestronne i dobrze przeszklone przez co do środka wpada dużo dziennego światła. Pod maską może pracować jeden z trzech silników: dwóch wysokoprężnych dCi (130 KM lub 160 KM) i jednego benzynowego TCe (200 KM). Najsłabszy motor współpracuje z ręczną przekładnią. Mocniejszy diesel i benzyniak z dwusprzęgłowymi EDC (wysokoprężny z 6-biegową, benzynowy z 7-biegową).
Klienci chcący zakupić Nowe Renault Espace mogą zdecydować się na jeden z trzech poziomów wyposażenia: Life, Zen i Intiale Paris. W standardzie znadziemy m.in. ABS, ESP, światła LED Pure Vision, system multimedialny R-Link 2 z dotykowym ekranem czy czujniki parkowania z przodu i z tyłu.
Sprzedaż Renault Espace ruszy w Polsce koło połowy 2015 roku – prawdopodobnie w maju.
Renault Espace - CENNIK
Silnik | Skrzynia biegów | Life | Zen | Intiale Paris |
1.6 dCi 130 KM | manualna 6-biegowa | 119 000 zł | - | - |
1.6 dCi 160 KM | dwusprzęgłowa 6-bieg. | - | 141 000 zł | 163 000 zł |
2.0 TCe 200 KM | swusprzęgłowa 7-bieg. | - | 133 000 zł | 155 000 zł |
.