Nowe Subaru WRX od Imprezy różni się innymi zderzakami, maską, przednimi błotnikami, reflektorami czy tylnymi drzwiami. W standardowym wyposażeniu można będzie znaleźć między innymi 17-calowe felgi ze stopów lekkich z oponami Dunlop SP Sport Maxx RT.
We wnętrzu podobieństwo z Imprezą jest już o wiele bardziej widoczne. Jednakże wykorzystano odmienne fotele, nowy zestaw wskaźników, 4,3-calowy wyświetlacz LCD i sportową, podciętą u dołu kierownicę. Nie mogło zabraknąć też nowej fabrycznej nawigacji i przygotowanego przez Harman-Kardon systemu audio o mocy 400 Watt.
Przeczytaj też: Bardziej ekskluzywne Subaru BRZ Premium Sport - ZDJĘCIA
Pod maską WRX znajduje się czterocylindrowy silnik o pojemności 2.0 l, bazujący na jednostce wykorzystywanej w modelu Forester. Motor w układzie boxer rozwija moc 276 KM (przy 5600 obr./min) i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 350 Nm, dostępnym w zakresie 2000-5600 obr./min. Napęd przekazywany jest na obie osie za pośrednictwem sześciostopniowej, manualnej skrzyni biegów, ale opcjonalnie dostępny będzie też automat CVT. Przyspieszenie od 0 do 100km/h w wariancie ze skrzynią manualną trwa 5,4 sekundy.
W stosunku do Imprezy całkowicie zmieniono również układ zawieszenia. Wykorzystano także nowy, elektronicznie sterowany, system wspomagania kierownicy, który ma zapewnić ogromną precyzję podczas prowadzenia pojazdu. Na razie osiągi auta nie są jeszcze znane.
WIDEO - tak prezentuje się najnowsze Subaru WRX