Grupa PSA dzięki nowej ofercie chce wzmocnić swoją pozycję lidera w produkcji kombivanów w Europie. Oferta ta nabiera nowego wymiaru, ponieważ obejmuje trzy modele nowej generacji, które przynależą do marek o różnej tożsamości. Oferta została opracowana w ramach wspólnego programu rozwojowego. Celem było zwiększenie efektywności inwestycji i zasobów potrzebnych na rozwój nowego modelu, który spełni oczekiwania i potrzeby użytkowe klientów.
Testowaliśmy: Citroen Spacetourer - luksusowy MPV
Nowe modele opracowane na bazie platformy EMP2 są napędzane najnowszymi zespołami napędowymi i wyposażone w systemy wspomagające prowadzenie. Auta mają się odznaczać przestronnością, możliwościami zmiany aranżacji wnętrza, a także pojemności bagażnika. Pojazdy będą oferowane w dwóch długościach nadwozia oraz w wersji 5- i 7-miejscowej, co pozwoli spełnić wszelkie potrzeby użytkowników kombivanów.
Każdy model pod względem wizualnym zachowa odmienną, typową dla swojej marki stylistykę. Modele odróżniać się będą również stylem wnętrza kabiny wpisującym się w kanony stylistyczne każdej z marek.