Szwedzi słyną z użytecznego designu i właśnie takie zdaniem twórców jest ich najnowsze kombi. Auto czerpie ze stylistyki, którą zapoczątkowało w nowej gamie flagowe XC90, dzięki czemu wygląda zupełnie inaczej w stosunku do poprzednika. Poza tym ma powiększoną przestrzeń w kabinie oraz pojemniejszy i bardziej foremny bagażnik (teraz uda się nim zmieścić 530 litrów ładunku). Samochód z powodzeniem sprawdzi się zarówno w firmie, jak i w cztero- lub pięcioosobowej rodzinie.
WIDEO - polski debiut Volvo V60 na Motor Show
Mocne silniki
Pod maską można liczyć na zestawy napędowe od 150 do 407 koni mechanicznych. Są dwie hybrydy typu plug-in, a w przyszłości zobaczymy także wersje całkowicie elektryczne. Najtańsza propozycja wyceniona na 159 tys. złotych to wersja Momentum z silnikiem D3 i manualną skrzynią biegów (diesel 150 KM). Otrzymamy w niej m.in. 8-calowy wyświetlacz zegarów, LED-owe światła czy zaawansowany system nagłośnienia.
Zobacz: Premiery targów Poznań Motor Show 2018. Nowości w naszym obiektywie - WIELKA GALERIA
Po stronie systemów bezpieczeństwa nie zabrało układu City Safety zapobiegającemu kolizjom w ruchu miejskim, asystenta utrzymywania pasa ruchu i systemu rozpoznawania znaków drogowych. Napęd hybrydowy pojawia się w topowej konfiguracji Inscription - za takie Volvo V60 trzeba zapłacić minimum 248 940 zł.