Isuzu D-Max bezdroży się nie boi. Jego kąty natarcia i zejścia wynoszą odpowiednio 30° i 25°, a kąt trawersowania, czyli przechyłu bocznego, może wynosić aż 49°. Decydując się na zakup takiego auta mamy do wyboru dwuosobowy wariant z pojedynczą kabiną (wówczas długość skrzyni ładunkowej wynosi ponad 2,3 m), czteroosobowy wydłużoną kabiną (skrzynia pomieści przedmioty o długości 1,795 m) lub z podwójną kabiną. W ostatnim wariancie najwygodniej będzie pasażerom, bo na pokładzie zmieści się nawet 5 osób, jednak na "pace" zmieścimy przedmioty o długości ciut ponad 1,55 m.
Zobacz: TEST Isuzu D-Max Arctic Trucks - więcej niż pick-up
Isuzu D-Max występuje tylko w jednej wersji silnikowej. Pod maską klekocze silnik diesla o objętości skokowej dwóch litrów, generujący moc 163 KM i maksymalny moment obrotowy 360 Nm.
Wyposażenie
Cennik rocznika modelowego 2017 otwiera wersja z pojedynczą kabiną i bazowym wyposażeniem L, kwotą 100 799 zł (MY 2018 będzie kosztował 107 564 zł). W gamie znalazła się także limitowane wersja Urban, którą kupimy za 151 844 zł (MY2017) lub 161 684 zł (MY2018). Takie auto występuje w kolorze kosmicznej czerni, jest wyposażone w 18-calowe aluminiowe felgi, tylne światła wykonane w technologii LED, dodatkowy siłownik gazowy klapy skrzyni ładunkowej, kamerę cofania i czujniki parkowania, skórzane i podgrzewane fotele, automatyczną klimatyzację i wielofunkcyjną kierownicę.
Dopłaty wymaga m.in. metalizowany lakier (3874 zł), automatyczna skrzynia biegów (7380 zł dostępna od wersji LS+ w wariancie z wydłużoną kabiną), pakiet NAVI (4613 zł, choć w wersjach LSX i LSX Prime jest dostępny w standardzie) oraz stacja multimedialna Alpine dostępna z pakietem NAVI (3690 zł).
Pakiety specjalne
Za dopłatą 19 988 zł możemy wyposażyć D-Maxa w pakiet Hunter, idealny np. dla myśliwych. W jego skład wchodzą m.in. wanna na dziczyznę, szuflada na broń, rampa najazdowa, klatka dla psa, hak holowniczy, wyciągarka zamontowana na skrzyni ładunkowej i nadbudowa Full Special. Pakiet Hunter jest dostępny jedynie w nadwoziu z podwójną kabiną w pierwszych trzech wersjach wyposażenia: L, LS+ i LSX.
Innym ciekawym pakietem jest wersja Arctic Truck, którą kupimy za dodatkowe 48 585 zł. W tej cenie otrzymamy terenowe opony AT 315/70 R17, dedykowane poszerzenia nadkoli Arctic Trucks, stopnie boczne, zawieszenie podniesione o 30 mm (nadwozie podniesione o około 20 mm) a także wykonanie badań technicznych po wszystkich modyfikacjach.
Isuzu D-Max - polski cennik
Wersja | Rok produkcji 2017 | Rok produkcji 2018 |
Kabina pojedyncza L | 100 799 zł | 107 564 zł |
Kabina wydłużona L | 108 179 zł | 114 944 zł |
Kabina wydłużona LS+ |
116 789 zł | 123 554 zł |
Kabina podwójna L | 113 099 zł | 119 864 zł |
Kabina podwójna LS+ |
122 324 zł | 130 319 zł |
Kabina podwójna LSX |
132 164 zł | 142 004 zł |
Kabina podwójna L Prime |
120 479 zł | 127 244 zł |
Kabina podwójna LS+ Prime |
129 704 zł | 137 699 zł |
Kabina podwójna LSX Prime |
139 544 zł | 149 384 zł |
Urban |
151 844 zł | 161 684 zł |