Czas na kolejną odmianę Fiata Pandy na polskim rynku. Tym razem do oferty dołącza uterenowiona odmiana trzeciej generacji malucha. Cena za bazowy model wynosi 59 990 zł. Podwyższona odmiana posiada napęd na cztery koła 4x4, który jest przekazywany stale na obie osie przez system torque-on-demand. Elektroniczny sterownik przydziela optymalną dawkę momentu obrotowego na przednie i tylne koła.
Auto może być napędzane dwoma jednostkami. Pierwszy silnik to benzynowy 0.9 TwinAir 85 KM, a drugi to wysokoprężny 1.3 MultiJet 75 KM. Obie jednostki są spięte z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów oraz systemem Start&Stop.
>>> Fiat Panda III 1.3 MultiJet 16V - TEST - WSZYSTKO o nowej Pandzie <<<
Nowa Panda 4x4 odróżnia się przede wszystkim większym prześwitem oraz masywnymi osłonami bocznymi i przednimi. Auto mierzy dokładnie 3680 mm długości, 1670 mm szerokości i 1600 mm wysokości. Kąt najazdu wynosi 210, kąt zejścia 360, a kąt rampowy 200. Przełajowa wersja otrzymała przeprojektowane zderzaki i progi, które pozostawiono w czarnym kolorze. Auto otrzymało także nowy wzór 15-calowych obręczy aluminiowych. Wśród 15 kolorów nadwozia znajdują się dwa indywidualne - pomarańczowy Sicilia Orange oraz zielony Toscana Green.
Fiat Panda 4x4 - WYPOSAŻENIE
Fiat Panda 4x4 oferuje bogate wyposażenie standardowe. Klient w bazowej odmianie otrzymuje: klimatyzację, radioodtwarzacz CD+MP3, 6 głośników, systemy ELD (elektroniczna blokada dyferencjału) i ESP (system stabilizacji toru jazdy z ASR i Hill Holder), system ABS z EBD (elektroniczny rozdzielacz siły hamowania z systemem wspomagania hamowania BAS), przednie poduszki powietrzne i kurtyny powietrzne, elektryczne wspomaganie kierownicy Dualdrive z trybem City, elektryczne szyby przednie, elektrykę i podgrzewane lusterek, ESS (system sygnalizacji awaryjnego hamowania), alufelgi 15" z oponami 175/65 R15, komputer pokładowy z menu w języku polskim, system tankowania Smart Fuel, światła do jazdy dziennej (DRL), system Start&Stop oraz centralny zamek z pilotem.