Z zewnątrz samochodu już na pierwszy rzut oka widać wiele modyfikacji. W przednim pasie największe zmiany objęły grill, który teraz jest pokaźnych rozmiarów, przednie lampy i zderzak. Z tyłu samochodu przemodelowane zostały tylne światła oraz zderzak, a całość wygląda nowocześnie i dynamicznie. Wprowadzając nowego Forda C-MAX producent zdecydował się odświeżyć ofertę felg ze stopów lekkich i kolorów nadwozia.
Przeczytaj też: Nowy Ford S-Max pokazany. Auto zadebiutuje już w Paryżu
Wewnątrz nowego Forda C-MAX zmian też sporo. Idąc w ślady Focusa czy niedawno pokazanego S-MAX’a, na konsoli środkowej jest mniej przycisków, a centralne miejsce zajmuje 8-calowy, dotykowy ekran systemu SYNC-2. Ford zapewnia, że w środku C-MAX’a będą teraz lepsze materiały jak a komfort podróży poprawi się przez lepsze wycieszenie.
Prawdziwą rewolucję spotkać można pod maską Forda C-MAX. W ofercie znajdziemy 5 silników: 4 benzynowe i 1 diesel. Do wyboru będzie cała rodzina jednostek EcoBoost a podstawową będzie 1.0 EcoBoost o mocy 100 lub 120 KM. Komu mało mocy wybierze 1.5 EcoBoost w wersjach 150- lub 180-konnej. Wielbicielom diesli pozostawiono do wyboru tylko 1.5 TDCi generujący 120 KM.
Nowy Ford C-MAX zadebiutuje podczas najbliższych targów w Paryżu, a do salonów trafi na początku 2015 roku.