Ford wiąże duże nadzieje z najnowszym Mustangiem. Dlatego też pierwszy lifting amerykańskiego auta zapowiedziano na 2018 rok. Czego możemy się spodziewać? Na pewno nie rewolucji stylistycznej. Sylwetka Mustanga nie zdążyła się jeszcze opatrzyć, przez co Ford prawdopodobnie poprawi kilka zmarszczek, ale całość pozostanie niezmieniona.
Czytaj: TEST - Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible i Ford Mustang GT 5.0 V8 Fastback
Dużo więcej zmian należy spodziewać się w technicznym aspekcie. Ekologiczne trendy są coraz bardziej wymagające, przez co Ford musi pracować nad swoimi silnikami, aby były bardziej ekonomiczne. Być może pomocna okaże się 10-biegowa skrzynia automatyczna, która powinna zadebiutować w odświeżonym Mustangu.
Kliknij: Ford Mustang Super Snake: jeszcze więcej jadu
Najnowsza generacja Forda Mustanga zadebiutowała oficjalnie w Polsce na początku kwietnia 2015 roku. Polscy klienci mają do wyboru dwa silniki: 2.3 EcoBoost o mocy 317 KM i 434 Nm momentu obrotowego i 5-litrowe V8, które generuje 421 KM i 524 Nm. Ceny nowego Forda Mustanga zaczynają się od 157 000 zł, za auto z manualną skrzynią biegów i słabszym motorem.