Odświeżony Hyundai i30 w usportowionej wersji N Line zyskał nowy, drapieżny design i masę zaawansowanych systemów łączności. Co więcej, do oferty kompaktowego modelu dołączył zelektryfikowany, 48-woltowy układ hybrydowy, który w codziennym użytkowaniu zapewni lepszą wydajność i wygeneruje oszczędności.
Sprawdź: Tyle kosztuje Hyundai i30 po liftingu - PEŁNY CENNIK kompaktowego modelu
Inspirowana sportami motorowymi wersja wyposażenia N Line została poddana kompleksowym zmianom wyglądu w modelach i30 Hatchback i Fastback. Po raz pierwszy sportowe linie zagoszczą również również na rodzinnym i praktycznym i30 Wagon.
Lepiej, niż wcześniej?
Przód usportowionych modeli N Line zdobi szerszy, kaskadowy grill, nowe reflektory i dedykowany przedni zderzak. Czerpiąc inspirację z lotnictwa, powiększono dolny środkowy wlot powietrza, który dominuje teraz w obszarze zderzaka, podkreślając sportową sylwetkę auta, zaś boczne wloty podkreślone są przez osłony poprawiające właściwości aerodynamiczne. Dynamiczny charakter wersji N Line podkreśla również tylny zderzak, który posiada szeroki dyfuzor. W dodatku nisko osadzone światła przeciwmgielne wizualnie obniżają samochód.
Zobacz: Hyundai i30 po liftingu 2020. Dostał miękkie hybrydy, nowe technologie i zmiany w wyglądzie
Projekt deski rozdzielczej nie został prawie ruszony, co pod wieloma względami jest bardzo pozytywną informacją. Zmieniony został z kolei ekran systemu multimedialnego, który w wersji N Line opcjonalnie może mierzyć całe 10,25-cala (8-cali w standardzie dla N Line). Cudowne, analogowe zegary mogą zostać zastąpione przez cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 7-cali. Na szczęście fizyczne są w standardzie.
Poza tym w kabinie nie znajdziemy już fizycznej wajchy hamulca ręcznego, miejsca na kubki zostały zasłonięte roletką, a schowek pod panelem klimatyzacji jest teraz w całości zamykany.
Gama silnikowa
W ofercie nowego Hyundaia i30 N Line do wyboru dostępne są cztery układy napędowe. Bazowy silnik benzynowy 1.0 T-GDi o mocy 120 KM będzie dostępny z 6-biegową skrzynią manualną, a także nową, 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową (DCT). Nowością w gamie silnikowej kompaktowego modelu będzie z kolei 1,5-litrowy motor T-GDi o mocy 150 KM wspierany przez hybrydowy, 48-woltowy układ elektryczny. Domyślnie topowa jednostka będzie połączona z 6-biegową skrzynią manualną, a opcjonalnie również z dwusprzęgłowym automatem (7DCT).
Nie przegap: Lekki niedosyt: Hyundai i30 1.4 T-GDI N-Line 140 KM M6 - TEST, OPINIA
Nowy i30 N Line z topowym układem napędowym oferuje lepsze osiągi w porównaniu do poprzednika z silnikiem 1.4 T-GDI o mocy 140 KM [ SPRAWDŹ NASZ TEST]. Kompakt z najmocniejszym układem napędem podczas rozpędzania się od 0 do 100 km/h potrzebuje pół sekundy mniej niż poprzednik, a pierwsza "setka" pojawia się na liczniku już po 8,4 sekundy.
Wyposażenie
Hyundai i30 N Line standardowo wyposażony jest w liczne systemy bezpieczeństwa tj. asystent unikania kolizji czołowych (FCA) z wykrywaniem pieszych, system utrzymywania pasa ruchu (LKA), system kontroli poziomu uwagi kierowcy (DAW) czy też inteligentne światła drogowe (HBA). Wyposażenie z zakresu komfortu obejmuje dwustrefową klimatyzację automatyczną, tempomat, tylne czujniki parkowania i kamerę cofania.
Przeczytaj także: Hyundai i30 N Project C to limitowany hot-hatch, który marnuje się na publicznych drogach - TEST, OPINIA
Wersja N Line z zewnątrz wyróżnia się pakietem stylistycznym N Line, światłami do jazdy dziennej LED, tylnymi światłami LED, zaciemnionymi szybami oraz lusterkami bocznymi w kolorze czarnym. We wnętrzu natomiast znajdują się sportowe fotele z regulacją długości siedziska i podparcia lędźwiowego oraz metalowe nakładki na pedały.
Pakiety dodatkowe
Co więcej, podstawowe wyposażenie i30 N Line można także wzbogacić decydując się na pakiet Tech (5500 zł) lub Convenience (5500 zł).
Tech - większy ekran systemu info-rozrywki o przekątnej 10,25-cala z nawigacją i programem aktualizacji MapCare, zestaw zegarów cyfrowych Supervision o przekątnej 7-cali, system ładowania bezprzewodowego, lusterko wsteczne fotochromatyczne.
Convenience - przednie światła LED (mijania i drogowe), przednie czujniki parkowania, system dostępu bezkluczykowego, czujnik deszczu, podgrzewane przednie fotele, podgrzewana kierownica, lampki w lusterkach oświetlające podejście do auta.
Hyundai i30 N Line - polski cennik
Silnik | Hatchback | Fastback | Wagon |
---|---|---|---|
1.0 T-GDi 120 KM MT6 |
91 400 zł | 95 900 zł | 94 400 zł |
1.0 T-GDi 120 KM 7DCT |
97 400 zł | 101 900 zł | 100 400 zł |
1.5 T-GDi 150 KM MT6 |
103 900 zł | 108 400 zł | 106 900 zł |
1.5 T-GDi 150 KM 7DCT |
109 900 zł | 114 400 zł | 112 900 zł |
*Podane ceny nie obejmują promocji (-3000 zł) na wszystkie wersje dla klientów indywidualnych, która jest ważna od 1 czerwca 2020 r. do odwołania