Podstawowa wersja Jaguara F-Pace będzie kosztowała 199 tysięcy złotych. Za tę kwotę dostaniemy zupełnie nowiutkiego kociaka w wersji Pure. Pod maską najtańszej wersji trafi dwulitrowy czterocylindrowy turbodiesel o mocy 180 KM i maksymalnym momencie obrotowym 430 Nm. Napęd trafi na tylne koła za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów. Aby mieć w F-Pace napęd 4x4 trzeba przygotować się na dopłatę w wysokości około 13 tysięcy złotych. Jest także możliwość dokupienia automatycznej skrzyni biegów za około 10 tysięcy złotych. Producent zapewnia, że Auto z podstawowym silnikiem (2.0 180 KM) i napędem na przód zużywa średnio 4,9 litra oleju napędowego. Pozostałe wersje wyposażeniowe to Prestige, R-Sport i Portfolio.
Zobacz: TEST Jaguar XF 2.0 GTDi Prestige: dżentelmen na salonach
SUV Jaguara będzie również dostępny z mocniejszymi silnikami, jednak jego cena nie wygląda już tak atrakcyjnie. Cena turbodiesela V6 o mocy 300 KM z napędem AWD i automatem startuje od 316 200 zł.
Dla miłośników benzynowych jednostek napędowych Jaguar ma w ofercie V6 o pojemności 3.0 w dwóch wariantach mocy: 340 i 380 KM. Silnik ten współpracuje z automatem i napędem 4x4. Cena Jaguara F-Pace z benzyniakiem pod maską zaczyna się od 322 800 zł (340 KM) i 411 100 zł (380 KM).
Każdy F-Pace opuszczający dilara jest objęty 5-letnią gwarancją i 3-letnim pakietem serwisowym bez limitu kilometrów.
Oficjalna polska premiera auta odbędzie się na targach Motor Show 2016 w Poznaniu na przełomie marca i kwietnia 2016 roku. Kilka dni później auta trafią do salonów sprzedaży.