Kultowe Mini zachowało charakterystyczny styl retro, ale przemodelowano w nim trochę wygląd przodu i tyłu. Reflektory uzbrojono w diody LED do jazdy dziennej, inaczej przedstawia się zderzak przedni oraz wlot powietrza do silnika. Z profilu samochód niemal w ogóle się nie zmienił. To dlatego, że poprawki w głównej mierze dotyczą kwestii technicznych oraz modyfikacji wnętrza pod względem lepszej ergonomii.
Zobacz też: Mini John Cooper Works Concept: mały, ale wariat - ZDJĘCIA
Bagażnik w stosunku do poprzednika urósł do 211 litrów (wcześniej 160 l) za sprawą zmienionych wymiarów nadwozia. Auto mierzy 3821 mm długości (to o 98 mm więcej), jest też o 44 mm szersze i 7 mm wyższe, co przełożyło się na wygospodarowanie większej przestrzeni we wnętrzu. Zegary informujące o parametrach prezentują się znacznie inaczej, a dodatkowym ułatwieniem odczytów ma być opcjonalny, nowoczesny wyświetlacz head up wstawiony na szczycie deski, ponad kierownicą.
Samochód w specyfikacji sprzedażowej pojawił się w wariantach One, Cooper, Cooper D oraz Cooper S. Pod maską znajdziemy więc benzynowy, trzycylindrowy silnik 1.5-litra wytwarzający 136 KM oraz jednostką wysokoprężną dostarczającą 114 KM. W najmocniejszym wariancie S pod maską zagości turbodoładowany silnik 2.0 (zastąpienie motoru 1.6-litra), i będzie dostarczał 192 KM, co pozwoli na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6.7 sekundy.
CENA w POLSCE
wersja | Mini One | Mini Cooper | Mini Cooper D |
Mini Cooper S |
cena | od 69 900 zł |
od 84 800 zł | od 91 800 zł | od 101 300 zł |
.