Model po liftingu wciąż bazuje na IV generacji Micry, dlatego skupiono się głównie na stylistyce pojazdu. Nadwozie zyskało nowe kształty przedniej i tylnej partii karoserii - zamontowano zmodyfikowane zderzaki, lampy oraz została zmieniona osłona wlotu powietrza. Dzięki tym zabiegom autko uzyskało bardziej wyrazisty charakter. We wnętrzu na kierowcę czeka odświeżona konsola centralna, czytelniejsze zegary oraz dwa nowy wzory tapicerki.
SILNIKI
W Polsce Nissan Micra po modyfikacji dostępny jest z dwoma benzynowymi jednostkami napędowymi o pojemnościach 1.2-litra, przy czym drugi motor, o oznaczeniu DIG-S, jest wyposażony w kompresor. Słabszy silnik rozwija 80 KM i 110 Nm, natomiast mocniejszy generuje 98 KM i 147 Nm. Obydwa są dostępne z 5-biegową skrzynią ręczną lub z bezstopniową przekładnią CVT. Napęd jest przekazywany na koła przednie.
>>> Ford zwiększył produkcję Fiesty ST <<<
WYPOSAŻENIE
Nowa Micra jest oferowana w trzech wariantach wyposażeniowych: Visia, Acenta oraz Tekna. W standardzie nabywca może liczyć na 6 poduszek powietrznych, ABS, ESP, BA (system wspomagania hamowania), elektrycznie sterowane szyby przednie, komputer pokładowy, centralny zamek sterowany pilotem oraz wspomaganie kierownicy. W bogatszych odmianach Nissan oferuje ponadto m.in. tempomat, lusterka i klamki w kolorze nadwozia sterowane elektrycznie, światła przeciwmgłowe, klimatyzację automatyczną, system inteligentnego kluczyka oraz kierownicę obszytą skórą.
CENA w POLSCE
Silnik / Wersja | Visia | Acenta | Tekna |
1.2 (80 KM) 5M | 39 990 zł | 46 890 zł | 52 480 zł |
1.2 (80 KM) CVT | 49 290 zł | 51 690 zł | - |
1.2 DIG-S (98 KM) 5M | 51 640 zł | 55 390 zł | 60 980 zł |
1.2 DIG-S (98 KM) CVT | - | 60 190 zł | 65 780 zł |