Producent chwali się, że Master w ubiegłym roku zdobył 11,9 proc. udziału w rynku europejskim, będąc liderem swojej klasy we Francji. Restyling modelu, który właśnie zafundowało mu Renault, ma zapewnić jeszcze większe zainteresowanie ze strony klientów.
Jednostki napędowe w palecie dużego "dostawczaka" otrzymały technologię Twin Turbo. Najmocniejsza wersja może mieć teraz 165 KM. Według zapewnień producenta, średnie zużycie paliwa w zależności od wariantu może być mniejsze nawet o 1,5 litra w porównaniu do poprzedniego modelu.
Przeczytaj też: Nowe Renault Trafic trzecia generacja w szczegółach - GALERIA + WIDEO
Renault zadbało o podniesienie komfortu i bezpieczeństwa. Nowy Master może być wyposażony w asystenta ruszania pod górę i system ESC. Oferowany od teraz układ Extended Grip jest odpowiedzialny za niwelowanie "myszkowania" ciągniętej przyczepy. W bezpiecznym wyprzedzaniu pomoże lusterko szerokokątne Wide View, eliminujące martwe pole.
Zupełną nowością w gamie jest wersja furgon L4, którą można zamówić w dwóch wysokościach - L2 lub L3. Odświeżony Master będzie dostępny w salonach od września.