Trzecia generacja Renault Trafic ma posiadać wszelkie atuty pozwalające na jeszcze lepsze spełnienie oczekiwań firm i klientów prowadzących działalność gospodarczą. Marka Renault chce użytkownikom zaoferować furgon uwzględniający pełnię zawodowych i życiowych potrzeb. W swoich pracach nad designem i technologią silników producent oparł się między innymi na doświadczeniu, zdobytym w Formule 1. Zastosowanie nowych technologii ma jeszcze bardziej umocnić pozycję tego lekkiego furgonu.
Przeczytaj: TEST - Ford Tourneo Custom kontra Volkswagen Multivan - porównanie osobowych vanów
– Zaprezentowany projekt stylistyczny pozwala określić główne tendencje w designie przyszłego modelu. Jego linia w udany sposób uwzględnia i eksponuje nową stylistykę marki Renault, z powiększonym i bardziej pionowo ustawionym logo – mówi Kihyun Jung, projektant nowego Renault Trafic. – Starałem się zaprojektować samochód dynamiczny i wyrazisty, a jednocześnie odpowiadający oczekiwaniom klientów w zakresie solidnej konstrukcji i praktycznych rozwiązań – dodaje stylista.