Nowy Seat Leon eHybrid podobnie jak swoje kompaktowe rodzeństwo ma pod maską turbodoładowany, benzynowy silnik 1.4 TSI, który przy wsparciu elektrycznego motoru generuje łączną moc 204 KM i 350 Nm. Moment obrotowy jest przekazywany na przednią oś za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni DSG, co w efekcie pozwala na przyśpieszenie od 0 do 100 km/h w 7,5 sekundy (7,7 dla Sportstourer). Maksymalna prędkość układu napędowego wynosi z kolei 220 km/h (218 km/h dla Sportstourer).
Sprawdź: Tyle kosztuje hybrydowa Cupra Leon. Zelektryfikowany hot-hatch wjeżdża do polskich salonów - CENA
Autem można pokonać w trybie bezemisyjnym nawet 60 kilometrów, co jest zasługą litowo-jonowej baterii o pojemności 13 kWh. Niestety na skutek pojawienia się akumulatorów bak paliwa zmalał z 45 do 40 litrów, a przestrzeń w bagażniku nieznacznie się skórczyła. Warto też zaznaczyć, że w trybie elektrycznym auto nie przekroczy prędkości 130 km/h
Wersje wyposażenia
Nowy Seat Leon eHybrid niezależnie od wybranego nadwozia jest dostępny wyłącznie w topowych wersjach wyposażenia Xcellence oraz FR. Podobnie jak w przypadku całej gamy, obydwa warianty zostały wycenione tak samo. Różnica polega jedynie na tym, że linia Xcellence jest bardziej stonowana i elegancka, zaś FR bardziej rasowa i pełna sportowych smaczków.
Wyposażenie
Na standardowym wyposażeniu hybrydy znajdzie się m.in: kabel do ładowania prądem zmiennym AC z gniazdka domowego (moc 10A, mode 2), pakiet Full LED, sportowe fotele regulacją podparcia odcinka lędźwiowego, Navi System z 10-calowym wyświetlaczem, łączność Bluetooth, 7 głośników, zestaw cyfrowych wskaźników (10,25") oraz pakiet Style z automatyczną, 3-strefową klimatyzacją, podłokietnikiem i czterema gniazdami USB-C.
Seat Leon eHybrid - polskie ceny
Wariant |
Cena |
---|---|
Seat Leon eHybrid Hatchback 1.4 e-HYBRID 204 KM DSG (PHEV) |
od 131 200 zł |
Seat Leon eHybrid Sportstourer 1.4 e-HYBRID 204 KM DSG (PHEV) |
od 134 800 zł |