Flagowy SUV koreańskiej marki będzie miał swoją oficjalną premierę we wrześniu, podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. W stosunku do poprzednika auto zostało zrewolucjonizowane niemal w każdym aspekcie.
Nowy Rexton G4 jest dłuższy od poprzednika o 15 centymetrów, jak i szerszy o 6 centymetrów. Rozstaw osi również się zwiększył (o 3,5 centymetra). SsangYong Rexton G4 będzie oferowany zarówno w wariancie pięcio-, jak i siedmioosobowym.
Zobacz też: SsangYong coraz popularniejszy w Polsce
Pod maską znajdziemy silnik wysokoprężny o pojemności 2.2 litra i mocy 181 koni mechanicznych. Połączony jest z sześciobiegową przekładnią manualną, lub też siedmiobiegowym automatem. Opcjonalnie dostępny będzie napęd na cztery koła (w standardzie moc trafia na tylną oś). Rexton pociągnie przyczepę z hamulcem o wadze nawet 3000 kilogramów.
Ssangyong Rexton G4 wyposażony będzie z dziewięć poduszek powietrznych, rozpoznawanie znaków, asystentów utrzymania pasa ruchu, świateł drogowych czy system monitorowania ruchu pojazdów z tyłu.
Testowaliśmy: SsangYong Tivoli 1.6 Sapphire vs. Suzuki Vitara S 1.4
Koreańczycy nie mają się czego wstydzić: na liście wyposażenia znajdziemy dodatkowo automatyczną tylną klapę, podgrzewane i wentylowane fotele, wyświetlacz multimediów z ekranem o rozmiarze 9,2 cala, system kamer 360, dwustrefową klimatyzację, podgrzewaną kierownicę czy skórzaną tapicerkę. Bazowa cena SsangYonga Rexton G4 to 129 900 złotych.
Co ważne, producent udziela na nowy model gwarancji na 5 lat z limitem 150 000km.