Z zewnątrz Scirocco zmieniła się atrapa chłodnicy i kształt obu zderzaków. Zastosowano nowe reflektory przednie, które oprócz soczewek biksenonowych posiadają wbudowane światła do jazdy dziennej w technologii LED. Tylne lampy również są zupełnie nowe. Lekko przestylizowana została klapa bagażnika.
W środku Scirocco zmieniono kierownicę i zastosowano przeprojektowane kratki nawiewów. U góry deski rozdzielczej pojawiły się sportowe wskaźniki (ciśnienia doładowania, temperatury oleju i chronometr). Od teraz nabywcy mogą zamówić takie systemy jak Blind Spot Monitor, ParkAssist i dziewięciogłośnikowy Dynaudio Excite.
Przeczytaj też: Volkswagen Golf VIII zadebiutuje w 2019 roku. Mamy pierwsze informacje
Jednostki napędowe zostały zoptymalizowane pod kątem osiągów i zużycia paliwa.. Pierwszy motor 1.4 TSI generuje 125 KM (+3 KM) lub 180 KM (+20 KM). Kolejny 2.0 TSI oferuje 220 KM (+10 KM), a w najmocniejszej wersji R 280 KM (+15 KM). Wysokoprężne 2.0 TDI to natomiast 150 KM (+10 KM) a także 184 KM (+7 KM). Napęd nadal przekazywany będzie na oś przednią za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej lub zautomatyzowanej przekładni dwusprzęgłowej DSG.
W standardzie otrzymamy wyposażenie takie jak: światła do jazdy dziennej w technologii LED, sportowe wskaźniki na desce rozdzielczej, komplet poduszek, klimatyzacja automatyczna, elektryczne szyby, system Start/Stop, radio z 8 głośnikami i 17-calowe alufelgi. Auto można już zamawiać w polskich salonach Volkswagena.
Volkswagen Scirocco - polskie ceny
Wersja | Skrzynia biegów | Cena |
1.4 TSI 125 KM | manualna, 6 biegowa | 90 190 |
2.0 TSI 180 KM | manualna, 6 biegowa | 97 490 |
2.0 TSI 180 KM | DSG, 6 stopniowa | 105 690 |
2.0 TSI 220 KM | manualna, 6 biegowa | 108 790 |
2.0 TSI 220 KM | DSG, 6 stopniowa | 116 990 |
2.0 TDI-CR 150 KM | manualna, 6 biegowa | 107 490 |
2.0 TDI-CR 150 KM | DSG, 6 stopniowa | 115 690 |
2.0 TDI-CR 184 KM | manualna, 6 biegowa | 114 790 |
2.0 TDI-CR 184 KM | DSG, 6 stopniowa | 122 990 |