BMW M135i zostało dotknięte liftingiem podobnie jak konwencjonalna 3-drzwiowa odmiana "jedynki". Stylistyka nadwozia pakietu M to lekko przestylizowany przód i tył auta, o czym mówią już na pierwszy rzut oka lampy. Zmienił się styl wlotów powietrza, w zderzaku z tyłu przestylizowano dyfuzor, a drobnymi ozdobnikami na karoserii są srebrne wstawki. W nadkolach zobaczyć można nowy wzór dużych obręczy. Dzięki tym kilku zabiegom najmniejsze "M" wygląda nowocześniej. Za zmianami wyglądu powędrowała także odpowiednio poprawiona stylizacja wnętrza, utrzymana w sportowym tonie.
Sprawdź też: BMW Serii 1 przechodzi facelifting: tak zmodernizowano kompakt
Odmiana M135i dostała pod maską 6-cylindrową, rzędową jednostkę benzynową o pojemności 3.0 litra. Motor generuje 326 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Moc na tylną lub obie osie (opcjonalny napęd xDrive) może przenieść 6-biegowa skrzynia manualna lub 8-biegowy automat. Pierwsze 100 km/h w przypadku napędu na tył, osiągane jest w 5,1 sek. W wersji z 8-biegową przekładnią to już 4,9 sek. a z napędem czterech kół xDrive "setka" pojawia się na liczniku w 4,7 sek.
W polskim cenniku BMW M135i z napędem na tył i manualną skrzynią staruje od 174 300 zł. Wersja z M135i xDrive z 8-biegową skrzynią automatyczną rozpoczyna się od ceny 193 800 zł.