Infiniti niedawno zaczęło instalować pod maską Q50 nowy podwójnie turbodoładowany silnik benzynowy V6 o pojemności 3-litrów (dwie wersje mocy 304 KM lub 405 KM), a teraz rozbudowuje systemy instalowane na pokładzie tego auta. Japończycy chwalą się, że są to rozwiązania innowacyjne na skalę światową, co ma przenieść kierowców w nowy wymiar jazdy autem klasy premium.
Zobacz też: TEST Infiniti Q50 Sport 3.0 V6 TwinTurbo: mocny zawodnik
ProPILOT to platforma, na której opierać się będą wszystkie przyszłe technologie jazdy autonomicznej Infiniti. ProPILOT Assist w Infiniti Q50 MY18 to między innymi druga generacja Direct Adaptive Steering – układu kierowniczego typu drive by wire, który zapewniania kierowcy płynność sterowania autem, bardziej bezpośrednie reakcje i łatwość manewrowania. Direct Adaptive Steering to prekursorski wzorzec przyszłych układów kierowniczych, które będą współtworzyć systemy kluczowe dla uzyskania w pełni autonomicznej jazdy.
Infiniti Q50 na rok 2018 to nie tylko nowe systemy, ale także drobne zmiany stylistyczne. Auto cechuje się odświeżonym wnętrzem i pewnymi zmianami w stylistyce nadwozia. To wszystko ma wpłynąć na lepsze dopasowanie designu do nowej linii projektowej marki nazywanej "designed to perform".
Auto po zmianach zostanie pokazane po raz pierwszy na Salonie Samochodowym w Genewie, który będzie odbywał się w dniach 7-19 marca.