Unowocześniony design, nowe wnętrze oraz nowe elementy wyposażenia – to dzięki nim najlepiej sprzedający się crossover z segmentu B w Europie jakim jest Captur (215 670 egzemplarzy w 2016 r.) zamierza utrzymać swoją pozycję lidera. Pod maską bez zmian – Renault dalej będzie oferować Captura z benzynowymi jednostkami 0.9 i 1.2 oraz wysokoprężną to 1.5 dCi.
Zobacz: Salon Samochodowy Genewa 2017 - GALERIA i WIDEO
Samochód po modernizacji oferuje nie tylko odmieniony wygląd, ale i ulepszone wyposażenie. Jest m.in. 6 pakietów personalizacji wnętrza o zróżnicowanej kolorystyce oraz 5 pakietów kolorystycznych personalizacji nadwozia. Dodatkowo klienci po raz pierwszy będą mieli możliwość wybrania panoramicznego szklanego dachu. W sumie szeroka indywidualizacja pozwala na stworzenie nawet 30 różnych wariantów auta.