Testy, które widzimy na zdjęciach odbyły się na południu Afryki. Testowe egzemplarze były lekko zakamuflowane przez co nie ma problemów z zauważeniem co zostanie zmienione. I tak naprawdę odświeżone Porsche 911 otrzyma nowy przedni zderzak i delikatnie przeprojektowane światła przednie z diodami LED. Dużo bardziej rozpoznawalny jest tył Porsche 911 po faceliftingu. Tutaj zmieniono kształt tylnych świateł, a na środku tylnego zderzaka znalazło się miejsce dla podwójnej końcówki układu wydechowego. Dodatkowo dla lepszego chłodzenia przewidziano dodatkowe wloty powietrza w tylnej części.
Zobacz: Porsche 911 Stinger GTR Carbon Edition: karbonowe monstrum
W kwestii zmian wnętrza to w oczy rzuca się nowa kierownica znana z modeli 918 Spyder, Macan i Cayenne po liftingu. Co ważne na kole zamontowano selektor trybu jazdy. A co z napędem? Oficjalnie nie wiemy nic, ale plotki krążące po internecie twierdzą, że podstawowym silnikiem dla 911 Carrery będzie 6-cylindrowy boxer o pojemności 2.7 l i mocy 407 KM. Mocniejsza odmiana Carrery S napędzana ma być około 460-konnym motorem.
Oficjalny debiut odświeżonego Porsche 911 Carrera nastąpi podczas wrześniowego salonu samochodowego we Frankfurcie.