Do polskich salonów wjeżdża właśnie uterenowiona odmiana Peugeota 508. Do tej pory auto było pojazdem hybrydowym. Teraz 508 RXH zostało pozbawione silnika elektrycznego i opiera się wyłącznie na 2-litrowym silniku wysokoprężnym. Co ciekawe, na rynkach gdzie hybrydy lepiej się sprzedają RXH nadal pozostanie hybrydą.
Nie przegap: TEST Peugeot 508 po liftingu: pierwsza jazda odświeżonym lwem
W porównaniu do seryjnego kombi, RXH charakteryzuje się lekko zmienioną stylistyką - nakładki na zderzaki z przodu i z tyłu oraz nadkola i progi i charakterystyczne dla linii RXH światła do jazdy dziennej. Całe przednie oświetlenie jest standardowo wyposażone w diody LED. Pod maską Peugeota 508 RXH oferowanego na polskim rynku nie znajdziemy napędu hybrydowego. W Polsce auto napędzane jest wyłącznie przez 2-litrową jednostkę wysokoprężną, która generuje 180 KM. Producent deklaruje średnie zużycie paliwa na poziomie 4,6 l/100 km.
Cena Peugeota 508 RXH zaczynają się od 152 900 zł. Można składać już zamówienia na niego.