Już na pierwszy rzut oka widać odmłodzoną stylistykę. Z przodu znajdziemy nowe światła przednie, przestylizowany przedni zderzak i grill. Dodatkowo z większego Genesisa zapożyczono światła przeciwmigielne wykonane w technologii LED. Z boku samochodu można zauważyć odświeżone felgi ze stopów lekkich w rozmiarach od 16 do 18 cali. Z tyłu Hyundaia i40 widać nowe światła LED oraz delikatnie przestylizowaną klapę bagażnika.
Zobacz też: TEST Hyundai i40 CW 1.7 CRDi: trochę jak koreański Passat
Wnętrze odświeżonego Hyundaia i40 możemy rozpoznać po zmienionym wyświetlaczu komputera pokładowego między zegarami i dotykowym ekranem nawgiacji satelitarnej z odświeżonym oprogramowaniem. Dodatkowo producent zapewnia o wyższej jakości materiałów użytych do wykończenia. Odświeżone i40 cechować ma się również zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa – m.in. aktywny asystent monitorujący odległość od poprzedzającego pojazdu czy aktywne oświetlenie, automatycznie włączające odpowiednie światła.
Czytaj również: TEST Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi 4WD Platinium: więzień stereotypów
Kuracja odmładzająca nie ominęła również jednostek napędowych. Teraz wszystkie będą spełniać wyśrubowane normy ekologiczne EURO 6. Wysokoprężne mają pojemność 1.7 i w słabszej odmianie oferuje 116 KM i 280 Nm momentu obrotowego a w mocniejszej 141 KM i 340 Nm. Mocniejszy silnik diesla współpracować będzie z nową dwusprzęgłową skrzynią DCT o siedmiu przełożeniach. Na zdjęciach widać oznaczenia silnika 2.0, więc można wnioskować, że w ofercie pozostanie silnik 2.0 GDI.
Odświeżony Hyundai i40 ma trafić do salonów w 2015 roku.