Niemiecki tuner odpowiedzialny za przerabiane głównie supersamochodów, przygotował widowiskowe wydanie Ferrari 488 GTB. Egzemplarz w żółtym kolorze nadwozia otrzymał nowy pakiet aerodynamiczny wykonany z włókna węglowego, mający wpływ na jeszcze lepszą stabilność pojazdu przy wysokich prędkościach. Przedni zderzak zyskał dodatkowe spoilery, zmieniły się wloty powietrza do silnika usytuowane w błotnikach, doszły dokładki na progach, z tyłu inaczej wygląda dyfuzor, a na klapie zagościł spoiler.
Przeczytaj: Ferrari 458 MM Speciale: za pieniądze można wszystko
Modyfikacje Noviteca nie ominęły części mechanicznej. Układ wydechowy zyskał sportowe katalizatory w celu uzyskania lepszego przepływu spalin. Nadwozie zostało przybliżone do ziemi o 35 mm dzięki wymienionym sprężynom. Co ciekawe dzięki hydraulicznemu systemowi auto można podnieść w razie potrzeby o 40 mm. W nadkola wstawiono ogromne kute felgi aluminiowe o wielkości 21 cali, obute w opony Pirelli P Zero (255/30 ZR 21 przód i 325/25 ZR 21 tył). W opcji można nabyć nawet 22-calowe obręcze z oponami 335/25 ZR 22.
Do napędu Ferrari 488 GTB służy benzynowy, podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 3.9 litra. Generowana seryjna moc wynosi 670 KM i 760 Nm momentu obrotowego. Po kuracji zmieniającej oprogramowanie sterujące silnikiem, 488 GTB od Novitec Rosso osiąga moc 722 KM i 892 Nm. To oznacza przyrost mocy o 102 KM i 132 Nm. Taka siła pozwala tuningowanemu Ferrari osiągnąć "setkę" ze startu zatrzymanego w czasie 2,8 s (fabrycznie są to 3 s). Prędkość maksymalna przekracza 340 km/h.