Designerzy nie pokusili się o rewolucyjne zmiany stylistyczne, dlatego wóz utrzymano w typowym charakterze kwadratowych linii. Klienci mogą wybrać pomiędzy dwoma wariantami nadwozia - w pierwszej rozstaw osi wynosi 2946 mm z długością całkowitą 5180 mm, a druga to powiększony wariant o oznaczeniu ESV mierzący 5698 mm długości, przy rozstawie osi 3302 mm.
Kolos jest napędzany bardzo mocną jednostką - pod maską ulokowano benzynowy silnik V8 o pojemności 6.2-litra, dostarczający 420 KM i 623 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Auto według uznania można skonfigurować z napędem 2WD lub 4WD połączonym z sześciobiegową skrzynia automatyczną typu Hydra-Matic 6L80 z systemem TapShift.
ygodne, obszerne wnętrze wykończono ekskluzywnymi materiałami i utrzymano w eleganckiej stylizacji. System multimedialny oparto o zestaw z dotykowym interfejsem (standardowo ekran jest 8-calowy, a w opcji wyświetlacz może mieć przekątną nawet 12,3-cala.