W przypadku pierwszej akcji serwisowej sprawa dotyczy Opli Antara wyprodukowanych w Korei Południowej. Problemem jest filtr cząstek stałych (DPF), który poprzez niewłaściwe działanie może się nadmiernie nagrzewać, co w skrajnych przypadkach grozi pożarem. Do serwisów zostanie wezwanych 534 samochodów, których właściciele zostaną poinformowani i zaproszeni do Autoryzowanych Stacji Obsługi celem wykonania stosownej naprawy.
Nie przegap: TEST Opel Insignia OPC 2.8 V6 Turbo 4x4: ekspres drogowy
Druga akcja serwisowa dotyczy samochodów, które zostały wyprodukowane w Korei Południowej i Rosji. Problem dotyczy możliwości samoczynnego uruchomienia silnika w momencie kiedy kluczyk znajduje się w stacyjce na pozycji OFF. Do serwisów wezwanych zostanie łącznie 394 egzemplarze Opla Antary. Właściciele wszystkich aut również zostaną poinformowani o akcji serwisowej i zaproszeni do Autoryzowanych Stacji Obsługi celem wykonania kontroli i stosownej naprawy.
Poniżej przedstawiamy listy numerów VIN Opli Antara objętych akcją serwisową
>> Lista numerów VIN aut objętych akcją dotyczącą filtra cząstek stałych <<
>> Lista numerów VIN aut objętych akcją dotyczącą stacyjki kluczyka <<