Od początku sprzedaży Opel Combo jest dostępny w licznych wariantach: w wersji standardowej (o długości nadwozia 4,40 m), w wersji XL (o długości nadwozia 4,75 m) oraz z kabiną załogową. Pojemność przestrzeni ładunkowej to 4,4 m3, a przedział ładunkowy umożliwia przewożenie przedmiotów o długości do 3440 mm, a pomiędzy wnękami nadkoli zmieszczą się dwie europalety. Ładowność kompaktowego dostawczaka wynosi do 1000 kg. Nowością w sektorze aut dostawczych jest wskaźnik przeciążenia – kierowca za naciśnięciem przycisku może sprawdzić, czy nie przeładował pojazdu.
Nowy Opel Combo cargo jest dostępny w cenie od 69 550 zł. W tej cenie otrzymujemy nowy model z nadwoziem w standardowej długości 4,40 m i silnikiem wysokoprężnym 1.6 l o mocy 75 KM. Wariant XL zaczyna się od 83 600 zł. Najmocniejszym jednostką w ofercie jest silnik wysokoprężny 1.5 l o mocy 130 KM. Jednostka ta jest oferowana w zestawieniu z sześciobiegową skrzynią manualną lub (po raz pierwszy w dostawczym Oplu) ośmiostopniową przekładnią automatyczną.
Systemy wspomagające kierowcę
W nowym Combo Cargo zastosowano systemów wspomagających prowadzenie i manewrowanie oraz ułatwiających bezpieczny transport towarów. Wśród nich jest alarm przeciwkolizyjny z funkcją wykrywania pieszych i systemem automatycznego hamowania awaryjnego, asystent pasa ruchu i rozpoznawanie znaków drogowych oraz tempomat.
Opcjonalnie Combo można wyposażyć w system Surround Rear Vision, który znacznie poprawia widoczność zwłaszcza w samochodzie pozbawionym okien w części towarowej lub wypełnionym ładunkiem. Druga kamera, umieszczona w lusterku bocznym od strony pasażera, eliminuje martwe pole od tej strony pojazdu.
Osoby, które muszą pokonywać błotniste, piaszczyste lub zaśnieżone drogi, mogą poszerzyć wyposażenie przednionapędowego Combo Cargo o elektroniczny system kontroli trakcji IntelliGrip.