Opel Combo piątej generacji to nowa propozycja Opla w segmencie kombivanów. Auto zbudowane na platformie EMP2, ma taką samą konstrukcję, jak nowy Citroen Berlingo oraz Peugeot Partner. Pod względem stylistycznym to jednak typowy pojazd marki z piorunem w logotypie. Pas przedni zawiera charakterystyczny grill oraz lampy z LED-owymi wstęgami świateł do jazdy dziennej.
Osobowa wersja Life pojawi się w dwóch długościach nadwozia do wyboru. Wersja krótka 5-osobowa mierzy 4,40 m długości, a długa 7-osobowa 4,75 m. W standardzie montowana jest w drugim rzędzie kanapa składana w proporcji 60/40. Aby pasażerowie mogli podróżować w bardziej komfortowych warunkach, dostępne będą indywidualne fotele, a nawet panoramiczny dach. Pojemne i inteligentne schowki pozwolą utrzymać porządek w kabinie.
W wyposażeniu można liczyć na najnowsze technologie wspomagania prowadzenia. Combo może mieć kolorowy wyświetlacz przezierny (Head-up Display), tempomat adaptacyjny z funkcją zatrzymania pojazdu, elektryczny hamulec postojowy, kamerę cofania obejmująca kąt 180 stopni, system Grip Control z funkcją Hill Assist Descent czy też system stabilizacji toru jazdy przyczepy. W wyposażeniu ponadto pojawia się łączność Connect Navi lub ładowanie bezprzewodowe smartfona.
Zobacz też: Citroen Berlingo trzeciej generacji
Minimalistyczne wnętrze oferuje wyjątkową modułowość. Siedzenia można łatwo złożyć i uzyskać płaską podłogę pozwalającą na łatwe przewożenie większych przedmiotów. W połączeniu ze składanym przednim fotelem pasażera można uzyskać przestrzeń przewozową na długość do 2,70 m w nadwoziu krótkim lub długość 3,05 m w nadwoziu długim. Pojemność bagażnika wersji o standardowej długości wynosi minimalnie 597 litrów (po złożeniu siedzeń 2126 l). Wersja o dłuższym rozstawie osi zmieści minimalnie 850 litrów ładunku (po złożeniu siedzeń 2693 l). Dostęp do bagażnika ułatwia otwierane okno i 2-pozycyjna półka.
Pod maską będą montowane jednostki benzynowe PureTech 1.2, a także silnik wysokoprężny BlueHDi 1.5. Wszystkie z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem. W zależności od jednostki, współpracę z silnikiem podejmie pięcio- lub sześciobiegowa przekładnia manualna lub 8-biegowa automatyczna. Układ jezdny otrzymał komfortowe zawieszenie oraz elektryczne wspomaganie kierownicy poprawiające średnicę skrętu.