Nowy w tym aucie jest przede wszystkim silnik. Pod maską pracuje benzyniak o pojemności 1.4 l, wspomagany turbosprężarką. Generuje on 150 KM (110 kW) i 220 Nm momentu obrotowego. Ta Corsa ma nad wersją OPC jedną przewagę. Może zostać wybrana w konfiguracji 3- i 5-drzwiowej - Corsa OPC jest tylko 3-drzwiowa. Prędkość maksymalna nowej Corsy 1.4 Turbo to 207 km/h, a pierwsze 100 km/h pojawia się po 8,9 sekundy.
Zobacz też: TEST nowy Opel Corsa 3D 1.0 Turbo Cosmo: uniwersalnie i z duchem czasów
Chętni mogą zdecydować się na jeden z dwóch pakietów wyposażeniowych: Color Edition i Innovation. Już w standardzie znajdziemy przyciemniane szyby, aluminiowe nakładki na pedały, wielofunkcyjną kierownicę, 17-calowe felgi ze stopów lekkich. W bogatszym pakiecie dodatkowo znajdą się m.in. biksenonowe reflektory czy czujnik deszczu i zmierzchu. Opel oferuje za dopłatą pakiet Turbo Plus, który posiada dodatkowe ospojlerowanie auta.
Na razie nie wiadomo kiedy 150-konna Corsa pojawi się na polskim rynku.