Opel Corsa GSi jest napędzany turbodoładowanym silnikiem 1.4, rozwijającym moc 150 KM i 220 Nm momentu obrotowego (3000-4500 obr./min). Napęd trafia na koła przednie poprzez 6-biegową skrzynię manualną o krótkich przełożeniach. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,9 sekundy a prędkość maksymalna wynosi 207 km/h.
Atutem Corsy GSi ma być sportowe zawieszenie przejęte z wersji OPC. Hamulce z czerwonymi zaciskami zapewnią sportową charakterystykę, doskonałe właściwości jezdne oraz krótką drogę hamowania. Samochód może być wyposażony w opcjonalne 18‑calowe obręcze kół z lekkiego stopu z oponami o zwiększonej przyczepności i rozmiarze 215/40 R18. We wnętrzu można opcjonalnie liczyć na fotele Recaro i sportową kierownicę. Gałka dźwigni zmiany biegów została obszyta skórą a na pedałach pojawiły się aluminiowe nakładki.
Czytaj: TEST Opel Insignia GSi 2.0 Turbo 260 KM 8AT
Do charakterystycznych elementów nadwozia należą duże wloty powietrza, muskularna maska silnika, wydatny tylny spojler i precyzyjnie wymodelowane progi. Przedni pas został zdominowany przez duży grill o wzorze plastra miodu, na którym centralnie, między dwiema listwami-skrzydłami, umieszczono firmowy logo pioruna. Nawiązaniem do klimatu wyścigów jest również imitacja włókna węglowego na obudowach lusterek bocznych. Duże akcenty stylistyczne w chromowanych oprawach, wizualnie połączone poziomą linią poprowadzoną przez czarne elementy przodu, wraz z czarnym klinem na masce silnika, podkreślają zaczepny wizerunek. W tylnej części nadwozia widać pokaźny spojler przy krawędzi dachu i sportową chromowaną końcówkę wydechu.
Cena Corsy GSi nie jest jeszcze znana. Auto w sprzedaży pojawi się latem.