W porównaniu do "zwykłego" Opla Corsy, OPC cechuje się mocno usportowionym bodykitem. Zmienione zostały przede wszystkim zderzaki z przodu i z tyłu a pomiędzy biksenonowymi reflektorami pojawiło się delikatne wcięcie na masce. Z boku auta zainstalowano dodatkowe nakładki na progi oraz specjalne felgi ze stopów lekkich. Z tyłu nie zapomniano o dużym spojlerze i podwójnych końcówkach układu wydechowego. Wewnątrz znajdziemy usportowione fotele pokryte skórą.
Zobacz też: TEST nowy Opel Corsa 3D 1.0 Turbo Cosmo: uniwersalnie i z duchem czasów
Najciekawszy element Opla Corsy OPC ukryto pod maską. Za napęd odpowiadać ma benzynowa jednostka o pojemności 1.6 l. Dzięki wspomaganiu turbosprężarką generować ma 210 KM (154 kW) i 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Te wartości powinny pozwolić osiągnąć lepsze wyniki od wzmocnionej Corsy OPC Nurburgring Edition poprzedniej generacji – 6,8 sek. do 100 km/h i 230 km/h prędkości maksymalnej. Krążą plotki o zainstalowaniu mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu.
Opel Corsa OPC zadebiutuje prawdopodobnie podczas Salonu Samochodowego w Genewie, na początku marca 2015 roku.