Od 2010 roku sprzedaż crossoverów zwiększyła się pięciokrotnie. Pokazuje to doskonale przykład modelu Mokka, który tylko w samej Europie sprzedał się w ilości ponad 600 000 egzemplarzy. Opel Crossland X przyczyni się do dalszego rozwoju tego rynku i zapewni dodatkowy potencjał wzrostu niemieckiej marce z Rüsselsheim.
Zobacz też: Test wideo przyjaznego miastu Opla Corsy
Już w 2017 roku Opel rozpocznie modelem Crossland X ofensywę w segmencie wyżej postawionych nad ziemią aut. — Nabywcy samochodów z segmentu B także oczekują bardziej emocjonujących pojazdów — mówi Tina Müller, dyrektor ds. marketingu w firmie Opel. — Spełniamy te oczekiwania, wprowadzając model Crossland X, który oferuje atrakcyjną stylistykę oraz zalety samochodu sportowo-użytkowego dostosowanego do miejskiego stylu życia: zwrotność w mieście i poczucie swobody na dalszych trasach. To samochód dla ludzi, którzy pragną wiejskiego życia w mieście, hodują pomidory i zioła na tarasie, potrzebują przestrzeni dla dzieci i miejsca na zakupy z ekologicznego sklepu — powiedziała Tina Müller.