Dwulitrowa jednostka o mocy 260 KM wypadła z cennika „zwykłej” Insignii. Teraz ten silnik jest zarezerwowany tylko dla wariantu GSi. Oferta „benzyniaków” kończyła się więc na 165-konnym 1.5 Turbo Ecotec. Jednak właśnie do gamy Insigni dołączył silnik 1.6 Direct Injection Turbo, który wyposażono już w filtr cząstek stałych (GPF).
Motor 1.6 generuje okrągłe 200 KM i 280 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki niemu nowa Insignia rozpędzi się do 235 km/h, a pierwsza setka pojawi się na prędkościomierzu po 7,7 s. Silnik bazowo będzie występował z sześciobiegową skrzynią manualną, ale opcjonalnie będzie można go połączyć z ośmiobiegową przekładnią automatyczną.
Opel Insignia Sports Tourer - cennik:
Silnik/wersja | Enjoy | Innovation | Elite |
---|---|---|---|
1.5 Turbo 140 KM M6 | 101 000 zł | 107 800 zł | 120 100 zł |
1.5 Turbo 165 KM M6 | 105 000 zł | 111 800 zł | 124 100 zł |
1.5 Turbo 165 KM A6 | 111 000 zł | 117 800 zł | 130 100 zł |
1.6 Turbo 200 KM M6 | - | 119 100 zł | 131 400 zł |
1.6 Turbo 200 KM A8 | - | 128 600 zł | 140 900 zł |
1.6 diesel 110 KM EcoTec M6 | 111 850 zł | 117 050 zł | 123 950 zł |
1.6 diesel 136 KM M6 | 114 250 zł | 119 450 zł | 133 350 zł |
1.6 diesel 136 KM A6 | 120 250 zł | 125 450 zł | 139 350 zł |
2.0 diesel 170 KM M6 | 119 100 zł | 124 300 zł | 138 200 zł |
2.0 diesel 170 KM 4x4 M6 | - | 137 300 zł | 151 200 zł |
2.0 diesel 170 KM A8 | 126 100 zł | 131 300 zł | 145 200 zł |
2.0 diesel 210 KM 4x4 A8 | - | 151 500 zł | 165 400 zł |