Miejski Opel Karl został wyposażony w trzycylindrowy silnik benzynowy 1.0 ECOTEC o mocy 75 KM. Jednostka współpracuje ręczną 5-biegową skrzynią, a napęd jest przekazywany na przód.
Podstawowa wersja Essentia wyceniona na 35 990 zł, została wyposażona w system ABS, kontrolę trakcji TCPlus, elektroniczny program stabilizacji ESPPlus oraz system ułatwiający ruszanie na wzniesieniu (HSA), który zapobiega stoczeniu się pojazdu z pochyłości przy ruszaniu z miejsca. Jest też 6 poduszek powietrznych oraz system składania pedałów (PRS). Ponadto elektryczne wspomaganie układu kierowniczego, 14-calowe obręcze stalowe, zestaw naprawczy kół.
Przeczytaj: TEST Opel Karl 1.0 Ecotec: mały, zwinny, rozsądny
Wersja Enjoy dostępna w cenie od 39 990 zł, wyposażona została dodatkowo, m.in., w manualną klimatyzację, radio ze złączem AUX-in, elektrycznie sterowane lusterka i szyby przednie, czy centralny zamek. Komfort prowadzenia zwiększy regulacja nachylenia kolumny kierownicy, regulowany fotel kierowcy, tempomat z ogranicznikiem prędkości, tryb City układu wspomagania.
Wariant Cosmo ustalony na 46 990 zł, oferuje system ostrzegania przed niesygnalizowaną zmianą pasa ruchu. Wykorzystując obraz z przednich kamer, system ostrzega kierowcę o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu za pomocą sygnału akustycznego oraz migającej żółtej diody w panelu wskaźników. Funkcja doświetlania zakrętów zintegrowana ze światłami przeciwmgielnymi poprawia bezpieczeństwo kierowcy oraz innych uczestników ruchu podczas pokonywania zakrętów.
Opcjonalne są: podgrzewane przednie fotele, podgrzewana kierownica pokryta skórą, asystent parkowania, szyberdach. Od jesieni 2015 roku w ofercie pojawi się systemem multimedialnym IntelliLink nowej generacji, jak i system Opel OnStar — osobisty asystent łączności i usług.