Dla tych, którzy uważają, że BMW i8 Roadster zwraca uwagę w niewystarczającym stopniu, włoski oddział niemieckiej marki przygotował coś specjalnego. We współpracy z włoską firmą Alcantara S.p.A. (tak, tą od materiału Alcantara) powstało BMW i8 Roadster LimeLight Edition, które charakteryzuje się przede wszystkim jaskrawym, limonkowym lakierem.
Sprawdź także: Nowy samochód Roberta Kubicy? Polak będzie testował bardzo szybkie BMW M4 DTM
Jeśli nad autem pracowała Alcantara, można się spodziewać jak wykończono wnętrze i8. Kokpit Roadstera to prawdziwe królestwo syntetycznego materiału, utrzymane w kolorystyce zgodnej z zewnętrzną. Jest też sporo karbonu, więc miłośnicy drogich i ekskluzywnych materiałów powinni być zadowoleni.
BMW podkreśla również, że Alcantara jest naturalnym wyborem do i8, bo włoska firma ma od wielu lat status neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla - licuje więc z charakterem hybrydowego, sportowego BMW.
Zmiany ograniczyły się do konfiguracji wnętrza i nadwozia. Pod maską obyło się bez zmian - Roadster jest napędzany 1.5-litrowym, 3-cylindrowym motorem, który jest mocno wspomagany elektryczną jednostką. Moc systemowa to 374 KM, a auto przyspiesza do setki w czasie 4,6 sekundy.