Kia Stinger nigdy nie była najchętniej wybieranym autem w swojej klasie, dlatego koreańscy inżynierowie postanowili jakoś temu zaradzić. W efekcie otrzymaliśmy facelifting, który przyniósł ze sobą wiele nowego. Jeżeli przyjrzymy mu się z przodu, dostrzeżemy przemodelowane, LED-owe reflektory z nowymi światłami do jazdy dziennej.
Sprawdź: Taki pocisk jeździ w policji - TEST Kia Stinger GT 3.3 V6 T-GDI 366 KM 8AT AWD
Stinger, czy to Ty?
Kiedy zerkniemy na auto z profilu, jedyne, co powinno rzucić nam się w oczy to nowy wzór 18- i 19-calowych felg. Z tyłu natomiast nie będziemy się długo zastanawiać. Pas tylny zdobią teraz cztery duże końcówki układu wydechowego połączone "dyfuzorem" oraz całkowicie przeprojektowana LED-owa listwa świetlna, dzięki której tył Stingera możemy z łatwością pomylić z Dodgem Chargerem.
Zobacz: Kia Stinger GTS: rasowa wersja dla miłośników driftowania - WIDEO
Powiew świeżości
W kabinie również się trochę pozmieniało. Producent chwali się, że do wykończenia kokpitu zostały wykorzystane jeszcze lepsze materiały. Pojawił się także większy ekran do obsługi multimediów o przekątnej 10,25-cala, kontrastowe przeszycia na desce rozdzielczej i drzwiach. W ofercie pojawią się także nowe elementy dekoracyjne (aluminium lub włókno węglowe) i oświetlenie nastrojowe, świecące w 64 kolorach. Na kierownicy z kolei znalazły się metaliczne wykończenia, 7-calowy wyświetlacz komputera pokładowego zdobi teraz chromowana ramka.
Przeczytaj także: Tego auta można śląskim policjantom pozazdrościć. Kia Stinger 2.0 T-GDI 245 KM 8AT RWD GT Line - TEST, OPINIA
Na wybranych rynkach kokpit Stingera będzie można obszyć ciemno-brązową skórą i dobrać fotele ze skróry nappa. Na liście dostępnych wariantów znajdzie się też czerwona, czarna oraz beżowa tapicerka.
Jeszcze przed świętami
Kia Stinger po faceliftingu trafi do sprzedaży w Korei już w trzecim kwartale 2020 roku. Sprzedaż w Europie rozpocznie się w czwartym kwartale tego roku. Warto też nadmienić, że egzemplarz, który widnieje na zdjęciach, jest zaprezentowany w specyfikacji na rynek koreański.