Marka z Kraju Kwitnącej Wiśni kolejny raz wyprzedziła motoryzacyjnych rywali. Wartość firmy szacuje się na 35,4 mld dolarów, co oznacza 17-procentowy wzrost względem ubiegłego roku. Od lat marka ta jest jednym z globalnych liderów sprzedaży nowych samochodów i kojarzy się konsumentom z nowoczesnymi rozwiązaniami i ekologią.
Przeczytaj też: Najmocniejsze marki motoryzacyjne w Rankingu Forbes
Co więcej, Toyota w zestawieniu prestiżowego raportu "Best Global Brands 2013" znalazła się także na 10. miejscu najcenniejszych globalnych marek (numerem jeden jest Apple).
TOP 10 najbardziej wartościowych marek motoryzacyjnych świata:
1. Toyota - wartość: 35,346 mld dol
2. Mercedes-Benz - wartość: 31,904 mld dol
3. BMW - wartość: 31,839 mld dol
4. Honda - wartość: 18,490 mld dol
5. Volkswagen - wartość 11,120 mld dol
6. Ford - wartość: 9,181 mld dol
7. Hyundai - wartość: 9,004 mld dol
8. Audi - wartość: 7,767 mld dol
9. Porsche - wartość: 6,471 mld dol
10. Nissan - wartość: 6,203 mld dol