Peugeot poszedł w ślady Citroena C1 oraz Toyoty Aygo. Marka wreszcie wprowadziła do polskich salonów sprzedaży zmodernizowaną wersję swojego najmniejszego pojazdu. W październiki 2012 do pozostałych odświeżonych "trojaczków z Kolina", zaprezentowanych w kraju nad Wisłą już kilka miesięcy temu, dołączył z opóźnieniem zmodyfikowany 107. Unowocześnienia obejmują przede wszystkim poprawę stylistyczną przedniej części nadwozia.
SILNIK
Odmłodzony Peugeot 107 na polskim rynku oferowany jest tylko w jednej wersji silnikowej. Jednostka ulokowana pod maską to benzynowy, trzycylindrowy motor o pojemności 1.0 litra z łańcuchem rozrządu, rozwijający moc 68 KM i maksymalny moment obrotowy 93 Nm. Autko dostępne jest z manualną lub zautomatyzowaną elektroniczną skrzynią biegów z łopatkami za kierownicą, o 5 przełożeniach.
WYPOSAŻENIE
Francuski maluch z lwem na masce w ofercie widnieje tylko w jednym, ale za to bogatym poziomie wyposażenia ACTIVE, oraz odmianach nadwozia 3- i 5-drzwiowym. W stosunku do poprzednika lista wyposażenia standardowego została rozszerzona o klimatyzację, zestaw audio z odtwarzaczem CD i czterema głośnikami oraz diodowe światła LED do jazdy dziennej. Wóz można nabyć w jednym z ośmiu kolorów nadwozia.
CENA w POLSCE
WERSJA | SKRZYNIA | CENA |
1.0 VTI 68 KM 3-drzwi | manual 5 | 36 200 zł |
1.0 VTI 68 KM 3-drzwi | automat 5 | 38 900 zł |
1.0 VTI 68 KM 5-drzw | manual 5 | 37 700 zł |
1.0 VTI 68 KM 5-drzw | automat 5 | 40 300 zł |
.