Stylistyka Peugeota 208 jest jeszcze młoda i fajerwerków w faceliftingu próżno szukać. Lekko przestylizowany został przód samochodu - zderzak, reflektory oraz grill. Z tyłu przestylizowano lampy dodając świetlne elementy upodabniające do większych 308 i 508. Na kołach pojawią się nowe wzory felg aluminiowych, a paleta kolorystyczna obejmuje 13 barw.
Nie przegap: TEST Peugeot 208 GTi 1.6 THP: niepozorny francuski rozrabiaka
Dodatkowo do oferty 208-ki ma dołączyć wersja GT Line. Dostępna ona będzie z najbardziej popularnymi jednostkami napędowymi. Charakteryzować ma się usportowionym bodykitem, 17-calowymi felgami ze stopów lekkich, sportowymi fotelami czy aluminiowymi nakładkami na pedały.
W zakresie bezpieczeństwa do listy wyposażenia dołączą kolejny system bezpieczeństwa: Active City Brake zapobiegający lub próbujący ograniczyć skutki ewentualnej kolizji przy braku reakcji ze strony kierowcy, w czasie jazdy z prędkościami poniżej 30 km/h. W ofercie odświeżonego Peugeota 208 pojawi się również kamera cofania. System multimedialny ma umożliwiać wyświetlanie aplikacji na ekranie dotykowym auta z podłączonego smartfona.
Przeczytaj też: TEST Peugeot 208 1.2 VTi Active: stylowy, zwinny mieszczuch
W ofercie silnikowej również znajdziemy kilka nowości. Peugeot chwali się, że wysokoprężna jednostka z rodziny BlueHDI, która znajdzie się w ofercie 208, ma być najoszczędniejszym i najbardziej ekologicznym silnikiem na świecie. Silniki wysokoprężne oparte zostaną o rodzinę jednostek 1.6 BlueHDI – 75 KM, 100 KM i 120 KM. W przypadku tego pierwszego możliwe jest osiągnięcie zużycia paliwa na poziomie 3 l/100 km i emisji 79 g/km CO2. Oferta silników benzynowych oferuje 5 możliwości: 1.0 PureTech 68 KM, 1.2 PureTech 82 KM, 1.2 PureTech 110 KM, 1.6 THP 165 KM i 1.6 THP 208 KM.