Peugeot 3008 po liftingu 2020

i

Autor: Peugeot Peugeot 3008 po liftingu 2020

Nowy Peugeot 3008 już w Polsce. Znamy CENY kompaktowego SUV-a po liftingu

2020-10-08 19:51

Kompaktowy SUV francuskiego producenta - czyli Peugeot 3008 - we wrześniu 2020 roku przeszedł skromny facelifting. Miesiąc później polski importer wrócił do tematu odświeżonego modelu i podzielił się z nami szczegółami. Poznaj wszystkie wersje wyposażenia, gamę silnikową, specyfikację i ceny nowego Peugeota 3008.

Już niebawem w salonach francuskiej marki pojawi się odświeżony SUV. Mowa o modelu 3008, który we wrześniu br. przeszłedł facelifting. Kuracja odmładzająca jak najbardziej mu się należała, bowiem kompaktowy crossover został wprowadzony na rynek już blisko 4 lata temu. Odświeżony Peugeot 3008 otrzymał charakterystyczne dla nowych modeli LED-owe "kły", nieco inny grill oraz lekko przemodelowane zderzaki. Drobne zmiany zauważymy też w kabinie, gdzie zgodnie z obowiązującą modą, został zamontowany większy ekran systemu multimedialnego. Względem poprzedniego wyświetlacza (8-cali), nowy powiększył się o kilkanaście minimetrów (10-cali).

Sprawdź: Pegueot 5008 przeszedł facelifting! Awangardowy gigant wyznacza nowe standardy - GALERIA

Peugeot 3008 po liftingu 2020

i

Autor: Peugeot Peugeot 3008 po liftingu 2020

Pod maską bez zaskoczeń

W ofercie dalej pozostaje 3-cylindrowy silnik 1.2 PureTech, który generuje moc 130 KM i 230 Nm, 4-cylindrowa jednostka 1.6 PureTech o mocy 180 KM i 250 Nm, a także motor wysokoprężny 1.5 BlueHDi o mocy 130 KM i 300 Nm. Peugeot pozwala klientom wybierać między 6-biegowym manualem i 8-stopniową skrzynią automatyczną. Standardem dla "automatów" jest możliwość wyboru trybu jazdy (Normal, Eco i Sport). 

Pojawiły się hybrydy

Znaną dotychczas gamę silnikową uzupełni hybryda typu plug-in, która będzie dostępna w dwóch wariantach. Pierwsza i zarazem słabsza (Hybrid 225) dysponuje mocą 225 KM i 360 Nm. Druga (Hybrid4 300) oferuje 300 KM i 520 Nm wraz z napędem na wszystkie koła. Niezależnie od wybranej wersji odpowiedzialna za przenoszenie napędu będzie 8-stopniowa skrzynia automatyczna. Prędkość maksymalna w trybie elektrycznym została ograniczona do 135 km/h. Zarówno słabsza, jak i mocniejsza wersja pokona na samym prądzie ok. 55 kilometrów. Niestety jazda na prądzie wiąże się z wyrzeczeniami. Niskoemisyjne warianty zamiast 520 litrów przestrzeni bagażowej, oferują jedynie 395 litrów. Tym samym maksymalna pojemność zmalała z 1482 litrów do 1357 litrów.

Peugeot 3008 po liftingu (2021) - gama silnikowa

Wersja Silnik Moc Skrzynia Napęd 0-100 km/h Prędkość maks.
PureTech 130 1.2, R3 130 KM & 230 Nm MT6 FWD 9,5 s. 188 km/h
PureTech 130 1.2, R3 130 KM & 230 Nm EAT8 FWD 9,7 s. 188 km/h
PureTech 180 1.6, R4 180 KM & 250 Nm EAT8 FWD 8 s. 222 km/h
BlueHDi 130 1.5, R4 130 KM & 300 NM MT6 FWD 11,9 s 192 km/h
BlueHDi 130 1.5, R4 130 KM & 300 NM EAT8 FWD 11,5 s. 189 km/h
Hybrid 225 1.6, R4 225 KM & 360 Nm e-EAT8 FWD 8,9 s. 225 km/h
Hybrid4 300 1.6, R4 300 KM & 520 Nm e-EAT8 AWD 6,1 s. 235 km/h
Peugeot 3008 po liftingu 2020

i

Autor: Peugeot Peugeot 3008 po liftingu 2020

Wersje wyposażenia i ceny

Podstawą gamy są trzy poziomy wyposażenia. Każdy z nich można uzupełnić za pomocą pakietów. Jest to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy szukają wyższego komfortu, estetyki lub funkcjonalności.

ACTIVE: aluminiowe obręcze kół (17-cali), pakiet „Widoczność”, system bezkluczykowego uruchamiania pojazdu hands free, dwustrefowa klimatyzacja, wspomaganie parkowania tyłem, radio cyfrowe (DAB);

ACTIVE Pack: ACTIVE oraz mirror screen, elektrycznie składane lusterka boczne, wspomaganie parkowania przodem i VisioPark 1,

ALLURE: aluminiowe felgi (18-cali), dodatkowo przyciemniane szyby, pakiet Safety Plus, nawigacja z ekranem 10” HD, tapicerka ze skóry ekologicznej i tkaniny;

ALLURE Pack: ALLURE oraz system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu hands free, relingi dachowe, fotel pasażera z funkcją składania do położenia stolika, pakiet specjalnego oświetlenia kabiny i tekstylne elementy dekoracyjne;

Road Trip: ALLURE Pack oraz dywaniki podłogowe z emblematem Road Trip, aluminiowe pedały, dach w kolorze Black Diamond;

• GT: specjalne aluminiowe obręcze kół (18-cali), dach w kolorze Black Diamond, pakiet Drive Assist Plus, reflektory Full LED, tapicerka ze skóry ekologicznej i Alcantary;

GT Pack: GT oraz aluminiowe obręcze kół (19-cali), bezdotykowy system otwierania bagażnika, pakiet City 2, system nagłośnienia FOCAL, pakiet elektrycznych regulowanych siedzeń z funkcją masażu.

Peugeot 3008 po liftingu - polski cennik

Wersja Active Active Pack Allure Allure Pack Roadtrip GT GT Pack
PureTech 130 MT6 114 300 zł 117 700 zł 128 000 zł 130 900 zł 133 100 zł 139 900 zł -
PureTech 130 EAT8 122 800 zł 126 200 zł 136 500 zł 139 400 zł 141 600 zł 148 400 zł 161 400 zł
PureTech 180 EAT8 - - - - - 160 800 zł 173 800 zł
BlueHDi 130 MT6 126 300 zł 129 700 zł 140 000 zł 142 900 zł 145 100 zł 151 900 zł -
BlueHDi 130 EAT8 134 800 zł 138 200 zł 148 500 zł 151 400 zł 153 600 zł 160 400 zł 173 400 zł
Hybrid 225 e-EAT8 - - 174 500 zl 177 400 zł 179 600 zł 186 400 zł 199 400 zł
Hybrid4 300 e-EAT8 - - 197 500 zł 200 400 zł 202 600 zł 209 400 zł 222 400 zł