Peugeot 301 to pierwszy model marki z cyfrą "1" na końcu. Pojazd zaprojektowano tak, by trafić w gusta szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Konstruktorzy tak dostosowali wóz, by jego użytkowanie mogło się odbywać nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych i klimatycznych. 301 będzie produkowany w Hiszpanii w fabryce w Vigo. Nadwozie posiada długość 4,44 m, szerokość 1,71 m, wysokość wynosi 1,47 m, a rozstaw osi mierzy 2,65 m. Pojemność bagażnik sięga objętości 506 litrów.
Peugeot 301 - WYPOSAŻENIE
Zamówienia w Polsce na Peugeota 301 startują od połowy listopada bieżącego roku, a pierwsze samochody klienci odbiorą na początku stycznia 2013 r. Sedan podstawowo będzie posiadać na wyposażeniu system ESP i ABS, poduszki powietrzne, układ wspomagania awaryjnego hamowania, czy system mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX. Dostępny będzie również szereg nowoczesnych rozwiązań, odpowiadających za łatwe i wygodne użytkowanie samochodu, jak m.in.: klimatyzacja, zestaw audio MP3 z portem USB, zestaw głośnomówiący Bluetooth, czy system wspomagania parkowania tyłem.
Peugeot 301 - SILNIKI
Pod maską Peugeota 301, znajdą się te same małolitrażowe jednostki napędowe jak w bliźniaczym Citroenie C-Elysee. Będą to dwa benzynowe motory 1.2 VTi 72 KM (trzycylindrowy) i 1.6 VTi 115 KM oraz jeden wysokoprężny 1.6 HDi 90 KM. Poza 5-biegowymi skrzyniami manulanymi, do silnika 1.6 VTi oferowany będzie także 4-biegowa automatyczna przekładnia.
Peugeot 301 - CENA w POLSCE
silnik | ACCESS | ACTIVE | ALLURE |
1.2 VTi 72 KM 5M |
39 900 zł |
45 900 zł |
- |
1.6 VTi 115 KM 5M |
- |
51 400 zł |
54 600 zł |
1.6 VTi 115 KM Automat 4A |
- | - | 59 600 zł |
1.6 HDi 90 KM 5M |
49 900 zł |
54 900 zł |
58 100 zł |
.