Peugeot 508 jest rynkowym konkurentem m.in. Renault Laguny, Volkswagena Passata, Skody Superb, czy Forda Mondeo. Francuski wóz z lwem na masce, dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia: Access, Active, Allure oraz GT.
Pod maską znaleźć można dwa benzynowce: 156-konne, turbodoładowane 1.6 THP, dostępne w tandemie z sześciobiegową skrzynią manualną lub sześciostopniowym automatem oraz słabsze 1.6 VTi o mocy 120 KM z sześciobiegową, elektronicznie sterowaną przekładnią ręczną.
>>> Peugeot 508 SW - CENA, dane techniczne, wymiary <<<
Gama silników wysokoprężnych jest większa. Najsłabszy to 1.6 litrowy, 112-konny HDi z pięciobiegową skrzynią manualną lub w "hybrydowej" wersji e-HDi z sześciobiegową skrzynią zautomatyzowaną i systemem Stop&Start. Pojemność 2.0 litra HDI może mieć różne moce. Pierwszy, rozwijający 140 KM współpracuje z 6-biegową przekładnią ręczną, a 163-konny z sześciostopniowym automatem. Na szczycie silnikowej gamy znajduje się 204-konne HDi o pojemności 2,2 l.