Po wprowadzeniu do sprzedaży wiosną 2011 roku modelu 508 w wersji sedan oraz SW, Peugeot wprowadza model 508 RXH, z hybrydowym silnikiem diesla. Kształt oraz specyficzna linia nadwozia pozycjonują ten model w kategorii komfortowych samochodów typu „all road”. Peugeot 508 RXH w porównaniu do standardowych wersji 508 jest podwyższony i poszerzony. Wyróżnia się między innymi dzięki umieszczonym pionowo reflektorom LED w kształcie pazurów, widocznym zarówno w dzień, jak i w nocy.
Przeczytaj koniecznie: Peugeot 207 SW Active 1.4 kombi, model 2011 – dane techniczne, spalanie, cena
Wnętrze Peugeota 508 RXH zostało wykończone najwyższej klasy materiałami, w tym tapicerką skórzaną w kilku odmianach, zaprojektowanych specjalnie dla tego modelu, co podkreśla ekskluzywny charakter auta. Auto już w standardzie jest bogato wyposażone. W wersji podstawowej znajdziemy m.in. system otwierania i rozruchu bez kluczyka, elektrycznie sterowane przednie siedzenia, wyświetlacz typu Head-Up, felgi 18”, szklany dach panoramiczny, przyciemniane boczne szyby wielowarstwowe o zwiększonej izolacji akustycznej oraz system audio i nawigacji WIP Nav Plus.
Patrz także: Peugeoty w służbie Prezydencji Polski w UE
508 RXH oferowany będzie z jednostką napędową 2,0 l HDi FAP HYbrid4 – według producenta pierwszym na świecie hybrydowym silnikiem diesla. Jego moc maksymalna , to 200 KM, zaś maksymalny moment obrotowy wynosi 450 Nm. Auto posiada napęd na wszystkie koła. Światowa premiera Peugeota 508 RXH będzie miała miejsce podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie, we wrześniu 2011 roku. Sprzedaż tego modelu ruszy natomiast wiosną 2012 roku.