Pełna nazwa projektu brzmi: Peugeot RCZ R Bimota PB104. Skrót PB104 oznacza: P – Peugoet, B – Bimota, 1 – numer projektu, 04 – cztery koła. Z zewnątrz ten specjalny Peugeot wyróżnia się trójkolorowym lakierem: białym, czerwonym i czarnym. Dodatkowo pojawiła się niewielka flaga Włoch i nazwa producenta motocykli. Na kołach zainstalowano czarne felgi aluminiowe z czerwonymi wstawkami na rancie i logo producenta.
Zobacz też: TEST Honda Civic Tourer vs. Peugeot 308 SW: japońskie miejsce w europejskim szeregu
Wnętrze auta również dotknęły zmiany. Deskę rozdzielczą, kierownicę oraz fotele pokryto czarną alcantarą z czerwonymi przeszyciami. Sportowe fotele ozdobiono dodatkowymi płatami skóry a na pedałach zamontowano nakładki. Jeden z trzech nawiewów na środku konsoli zastąpiono wskaźnikiem pracy turbosprężarki. Przed pasażerem zainstalowano 7-calowy ekran nawigacji TomTom. Dodatkowo wewnątrz znajdziemy dwie kamery GoPro oraz schowek na dwa kaski zamiast tylnej kanapy.
Przeczytaj też: TEST Peugeot 508 po liftingu: pierwsza jazda odświeżonym lwem
Jak już wspominaliśmy na początku zmiany nie ominęły również mechaniki. Turbodoładowanego benzyniaka, który w "seryjnym" Peugeocie RCZ R oferuje 270 KM (201 kW) pokaźnie wzmocniono dzięki nowemu układowi wydechowemu i przeprogramowaniu jednostki sterującej. Ten z RCZ R Bimota oferuje teraz 306 KM (224 kW). Dodatkowo układ hamulcowy zyskał nowe lepsze hamulce - 4-tłoczkowe zaciski i tarcze o średnicy 380 mm, a zawieszenie obniżono o 10 mm.
Na ten moment niestety nie wiadomo czy Peugeot RCZ R Bimota pojawi się w sprzedaży.