„Podstawowa” wersja Mercedes-AMG GT S ma 510 koni mechanicznych, przez co osiągnięcie stu kilometrów na godzinę zajmuje mu tylko 3,8 sekundy. Piecha Design nie tylko poprawił przyspieszenie, ale i prędkość maksymalną. AMG GT-RSR wciąż napędzany jest czterolitrowym V8 wspomaganym przez dwie turbosprężarki, teraz jednak generuje on 612 koni mechanicznych i 840 niutonometrów. To pozwala na osiągnięcie stu kilometrów na godzinę w 3,7 sekundy, a prędkościomierz zatrzyma się dopiero na wartości 330 kilometrów na godzinę.
Zobacz też: Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC Coupe: sportowy SUV
Może poprawa przyspieszenia o 0,1 sekundy nie robi ogromnego wrażenia, ale w Piecha Design zwrócono uwagę na stabilność przy wysokich prędkościach. Standardowy, wysuwany spoiler pozostał na swoim miejscu, ale teraz jest jeszcze wspomagany przez ogromne skrzydło.
Z przodu wyróżnia się karbonowa dokładka, zmodyfikowano również progi i tylny zderzak. Aby zachować proporcje, zamontowano 13-milimetrowe dystanse, a na felgach wylądowały opony Yokohama Advan Sport V105. Na tylnej osi mają one rozmiar 305/30R20, z przodu natomiast są o cal mniejsze.
Opcjonalnie, Piecha Design oferuje zmodyfikowane (czytaj: twardsze) amortyzatory wraz ze sprężynami obniżającymi.