Transakcja w ramach publicznego przetargu dotyczy 130 pick-upów Mitsubishi L200, które posłużą funkcjonariuszom Straży Ochrony Kolei na terenie całego kraju. Wydania samochodów dla Polskich Kolei Państwowych rozpoczęły się w maju a zakończą w czerwcu bieżącego roku.
Testowaliśmy: Udźwignie 1 tonę i nie narobi wstydu pod kościołem. Mitsubishi L200 2.2D 150 KM AT6 Super Select 4WD Instyle Plus
Mitsubishi L200 cenione wśród odbiorców instytucjonalnych za wytrzymałość, niezawodność i zaawansowany napęd 4x4, umożliwiający jazdę w trudnym terenie, jest jednym z ulubionych samochodów służb energetycznych, leśnych, telekomunikacyjnych i budowlanych a także straży granicznej i policji.
Ostatnia dostawa 130 Mitsubishi L200 dla Straży Ochrony Kolei to wersje Invite oraz Intense, która jest oferowana z najnowszej generacji systemem napędu 4WD z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego w standardzie. Spośród konkurencji Mitsubishi L200 wyróżnia także możliwość korzystania z napędu 4x4 Super Select przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni, także na asfalcie. Do napędu Mitsubishi L200 służy nowoczesny turbodiesel o pojemności 2.2-litra, który współpracuje z 6-stopniową skrzynią automatyczną lub 6-biegową ręczną przekładnią. Samochód spełnia normy EURO 6d-TEMP.
Przeznaczone dla PKP Mitsubishi L200 Invite przygotowano do specjalistycznej pracy. Pojazdy zostały dodatkowo wyposażone m.in.: w zabudowy i stalowe regały w ich wnętrzu, lampy LED do oświetlenia dodatkowego miejsca pracy czy pomarańczowe koguty magnetyczne. Mitsubishi L200 dla SOK w wersji Intense przeznaczono do czynności operacyjnych z możliwością przewozu psów i dodatkowo wyposażono je w radiostacje i anteny.
WIDEO - takie jest nowe Mitsubishi L200