Kolekcjoner samochodów Paul Bailey postanowił oddać do konfrontacji trzy auta, które są obecnie najbardziej pożądanymi maszynami na świecie. Możliwości piekielnych maszyn porównał na torze wyścigowym Silverstone profesjonalny kierowca Mat Jackson, ścigający się w serii BTCC. W rezultacie najlepszy czas wykręcił McLaren (00:58:25), drugi należy do Porsche (00:58:48), a trzeci do Ferrari (00:58:58)
Pojedynek na prostej
Kolejna próba szybkości została przeprowadzona na torze Santa Pod. W wyścigach równoległych wyniki przedstawiają się już trochę inaczej. Dystans 1/4 mili w linii prostej najszybciej pokonuje Porsche (10.65), potem McLaren (10.90), a na końcu Ferrari (11.21).
Pojedynek na torze wyścigowym
Teraz czekamy na ostatnią próbę szybkości, a będzie to starcie aut w wyścigu po najszybsze osiągnięcie szybkości 300 km/h.
Osiągi hipersamochodów
Dla przypomnienia, Ferrari LaFerrari do napędu wykorzystuje motor V12 o pojemności 6.3 litra. Moc 800 KM i 700 Nm wspomagana jest elektrycznym napędem, który generuje dodatkowych 163 KM i 270 Nm. Całość daje okazałe 963 KM i 970 Nm, trafiające tylko na koła z tyłu. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 2,9 s. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 350 km/h.
W Porsche 918 Spyder do napędu służy benzynowa jednostka V8 o pojemności 4.6 litra. Moc 608 KM wspomagają dwa silniki elektryczne na obu osiach, co czyni Porsche autem z napędem na cztery koła. W sumie generowane jest 887 KM i oszałamiające 1280 Nm. Pierwsze 100 km/h pojawia się w 2,8 s, a prędkość maksymalna to 345 km/h.
Do napędu kół tylnych McLarena P1 służy podwójnie doładowana jednostka benzynowa V8 o pojemności 3.8 litra, wspomagana silnikiem elektrycznym. Łączna moc hybrydowego zestawu to 900 KM i 900 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 2,8 s. Szybkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 350 km/h.