Dynamiczny rozwój, rozbudowa portfolio o nowe propozycje, a także wyjątkowy charakter brytyjskiej marki premium pozwalają MINI czuć się pewnie na polskim rynku. Liczba 911 rejestracji w ciągu 6 miesięcy stanowi 32 procentowy wzrost w porównaniu do pierwszych sześciu miesięcy ubiegłego roku.
Najpopularniejszym modelem w portfolio jest MINI Countryman. Zdecydowało się na niego 401 konsumentów. Pojazd ten to nowa wersja pięciodrzwiowego crossovera, który jest największym modelem w ofercie. Auto zadebiutowało w polskich salonach w lutym i w zaledwie cztery miesiące podbiło serca klientów.
Przeczytaj: TEST MINI Cooper S Cabrio: zaczepny charakterek
Na drugim miejscu uplasował się kultowy już MINI hatchback w wersjach 3 i 5-cio drzwiowych. Łącznie zarejestrowano ponad 300 sztuk tych modeli w najróżniejszych odmianach wyposażeniowych. Z kolei trzecim najpopularniejszym modelem marki okazał się obecny na rynku od 2015 roku MINI Clubman - ten model zanotował 172 rejestracje.
Istotną rolę w sukcesie MINI odgrywa wyjątkowy charakter i dalece idąca możliwość personalizacji auta. Nabywcy samochodów MINI mogą dobrać specjalne grafiki, zdecydować na rozmaite kolory, czy aplikacje i elementy wykończenia wnętrza. Alternatywnie można zdecydować się na jeden ze specjalnych modeli, jak np. MINI Seven czy MINI Carbon Pro Edition. Dzięki temu właściciele MINI mogą naprawdę wyróżnić się i poczuć wyjątkowo. Wszystkie trzy najpopularniejsze modele marki dostępne są także w ofercie dla przedsiębiorców w specjalnych wersjach Business Edition.