Porsche konsekwentnie buduje swoją legendę, prezentując kolejne wcielenia uznanych modeli i wchodząc na zupełnie nowe terytoria. Sportowe samochody produkowane w niemieckich fabrykach w Zuffenhausen i Lipsku, coraz łatwiej zdobywają nowych klientów w Polsce. Każdy z modeli w ofercie odnotował wzrost sprzedaży, a co najciekawsze, w naszym kraju nabywców znalazły aż dwa egzemplarze hipersportowego Porsche 918 Spyder.
2014 rok był bardzo aktywny. Do oferowanych już samochodów – 911, Boxster, Cayman, Panamera oraz Cayenne – dołączyły zupełnie nowe modele lub ich nowe wersje. Nowościami były: Macan, 918 Spyder, Boxster GTS, Cayman GTS, 911 Targa, nowe Cayenne oraz 911 GTS.
Zobacz też: Nowe Porsche Cayenne Turbo S: wyczynowiec wśród SUV-ów - FOTO
- Rok 2014 przyniósł znaczne umocnienie marki Porsche na rynku polskim. Początek roku stał zdecydowanie pod znakiem modelu Cayenne, po czym zaprezentowaliśmy aż osiem premier – najważniejszą z nich było dla nas wprowadzenie modelu Macan. Ten średniej wielkości SUV o silnie sportowym charakterze błyskawicznie zdobył sobie grono gorących wielbicieli - mówi Andrzej Żelazny, Dyrektor Marki Porsche w Polsce.
Sprzedaż Porsche Polska | rok 2014 | rok 2013 | zmiana (%) |
911 | 111 | 72 | 54,2 |
Boxster | 12 | 9 | 33,3 |
Cayman | 16 | 13 | 23 |
Macan | 175 | - | - |
Cayenne | 273 | 222 | 22,9 |
Panamera | 120 | 99 | 21,2 |
918 | 2 | - | - |
łączna sprzedaż | 709 | 415 | 70,8 |